Dit is een demo van een BB Forum.
anande ?vning, men freesna fi

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 16 Apr 2019
Berichten: 256

BerichtGeplaatst: 06-06-2019 07:44:53    Onderwerp: anande ?vning, men freesna fi Reageren met citaat
Under det senaste ?ret eller s? verkade det tyckas som att tuffa sneakers var tillbaka f?r gott. Fr?n mode till fitness var de tjocka och n?stan ortopediska throwbackarna ?verallt, oavsett Nike Air Max 90 Donne om du gillar dem eller inte. Men nu ?r en annan throwback-tr?nare trend en ?terkommande ?terkomst som ?r den fullst?ndiga motsatsen till chunky sneakers: Nike Free.
N?r Nike Free lanserades 2004 betraktades det som en "radikal idé", eftersom den uppmuntrade en n?stan barfota-upplevelse som var v?ldigt annorlunda ?n de styva Nike Air Huarache Womensl?parskorna p? 90-talet, s?ger Ernest Kim, chef f?r avancerat skor f?r Nike Running. Sedan dess har Nike Free-sulan, som slits in i den f?r flexibilitet, s?v?l som det innovativa materialet och designen, ?ndrat hur Nike tittade p? l?parskor. "Den typen gav Nike Air Max 90 Damen oss f?rtroendet f?r att vi skulle fria tillbaka," s?ger Kim. "Det g?r verkligen tillbaka till den ursprungliga insikten om att du kan flytta hur din kropp vill flytta." Den senaste iterationen av Nike Free, som lanserades f?rra veckan, ?r 26% mer flexibel och 2 millimeter l?gre till marken ?n 2018 Nike Gratis, och den ?r utformad f?r att se ut som den allra f?rsta versionen. Eftersom sulan ?r smalare och l?gre, ger den en barfota, andra hudk?nsla som kanske ?r konstig f?rst. P? vissa punkter i den enda d?r foten b?jer sig naturligt, placerar Nike "sipes" eller slitsar p? olika Adidas ZX 850 Donne djup f?r att foten ska kunna r?ra sig s? n?ra sin naturliga r?relse som m?jligt. Vid foten k?nns Nike Free 5.0 ovanlig, men bekv?mt. Du kan k?nna solens varierade konsistens n?r de ?r f?tter, men skon ?r s? l?tt och sock-som att mina f?tter k?nde sig Adidas Superstar Damen oskyddade. Efter att ha g?tt runt i skorna i ungef?r fem dagar (vilket Nike rekommenderar att v?nja sig p? dem), bar jag p? mig skorna f?r min vanliga tre mil l?nga l?pbandsk?rning och styrdr?kt rutin. Jag brukar f?redra super-vadderade st?djande l?vskor, som Brooks Glycerin eller Asics Gel Kayano, speciellt om jag k?r ett l?ngre avst?nd. Men Nike Air Max 95 Femme p? dagar n?r jag l?gger till styrketr?ning till min l?pande rutin kommer jag att ha en l?pande sko som ?r mindre vadderad, som Asics Roadhawk FF2, s? att jag kan k?nna golvet i hissar. Med tanke p? mina tr?ningspass och preferenser trodde jag att Adidas ZX 700 Mujer Nike Free verkligen skulle vara ett smart val f?r mig.
I Nike Free 5.0 kunde jag verkligen k?nna alla kanter p? mina f?tter p? golvet hela tiden. Detta gjorde balansering i st?ende statiska ?vningar, som ett delat lunge eller en enkell?ftlift, k?nns som Adidas Superstar Femme mindre av en utmaning. Ibland befinner jag mig oavsiktligt p? att gripa botten av mina f?tter mitt i en utmanande ?vning, men freesna fick mina f?tter att slappna av och ge in i golvet. Det ?r ocks? l?tt att artikulera genom din fot i hoppnings?vningar, som en skridsko-lunge eller plankjack, ?ven om skummet inte ?r v?ldigt fj?drande.Nike Air Max 270 Donne Running var sn?ll en resa i Nike Free 5.0; Jag ?r inte van att ha s? lite material p? en sko. P? grund av det var jag ?vertygad om min tvivelaktiga k?rform och oroade mig f?r att jag knuffade mina klackar lite f?r h?rt in i tredimensionens yta. I www.danemill.co.uk slutet beg?rde jag min so-cushioned-they're-basically-a-madrass smygar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Powered by phpBB and Andrew Charron
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum