Dit is een demo van een BB Forum.
t is, niet meer op zijn lip bi

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 16 Apr 2019
Berichten: 256

BerichtGeplaatst: 21-11-2019 07:21:30    Onderwerp: t is, niet meer op zijn lip bi Reageren met citaat
De Air Jordan XXXIV wordt gedragen door geselecteerde Jordan Brand atleten en partner high school en collegiale teams. De schoen landt op 25 september. Nike Joyride voegt zich bij Nike Air en Nike React als de nieuwste eigen innovatie binnen de diverse reeks kussenplatforms van het bedrijf. Joyride is ontworpen om de benen fris te houden door een Nike Air Max 95 Dámské gepersonaliseerde ondervoetervaring te bieden met geweldige schokabsorptie in een verrassend licht, energieteruggevend pakket. Nike Joyride brengt eerst uit in de Nike Joyride Run Flyknit. De zachte demping en soepele overgang zijn ontworpen voor alle hardlopers en helpen de impact te verminderen - belangrijk, of je Nike Air Max 90 Donne nu een doorgewinterde Nike Air VaporMax Damen marathonloper bent die een shake-out rent of een beginner die op zoek is naar je ware pas. De Nike Joyride Run Flyknit is op 25 juli beschikbaar voor Nike-leden. Een wereldwijde release volgt op 15 augustus. Het was bijna tien jaar geleden toen Mike Trout in een kamer op het hoofdkantoor van Nike zat en vragen van Nike-ontwikkelaars stelde over het maken van zijn eerste kenmerkende schoenplaatje. Nike Air Max 90 Womens De ervaring was veel om op te nemen voor forel, en hij benaderde het met de eerbiedige nederigheid waar de superster bekend om staat - hoe het een eer was om een ??kenmerkende schoen te hebben in de eerste plaats, hoe hij geen grenzen wilde overschrijden in zijn feedback. Maar er was meer aan de gereserveerde aanpak van de bescheiden superster dan verlegenheid, het opzetten van een belangrijke motivatie voor zijn nieuwste schoen, de Nike Adidas Superstar Femme Force Zoom Trout 6.
"Ik hield mijn feedback voor die eerste vergaderingen, Nike Air Max 90 Femme maar het was meer omdat ik niet wist dat Nike de kleinste wijzigingen kon aanbrengen op basis van wat ik wilde", zegt Adidas Ultra Boost Dam Trout. "Als er een naad op de schoenplaat was die ik niet leuk vond, kon ik deze veranderen, of als er een functie uit een eerdere schoenplaat was die ik wilde binnenbrengen, zou ik het kunnen doen. Terugkijkend had ik meer moeten zijn vocal vanaf de eerste dag. "De schoenplaat heeft twee updates van de Nike Force Zoom Trout 5 die zijn afgeleid van enkele van Trout's favoriete silhouetten als kind. Een is een middenvoetband www.miguelduvivier.fr die doet denken aan vroege Nike Baseball Huarache-schoenplaten. De andere is een uitgesproken neuskap getrokken uit de Nike Air Max Diamond Elite. (Het is de tweede keer dat de functie op een forelklem verschijnt - de Nike Air Max 90 Damen Nike Force Zoom Trout 4 had een soortgelijke neus die werd gecombineerd met een computationeel ontworpen plaat.) Forel vroeg persoonlijk om zowel de riem als de neus die aan de Trout 6 moeten worden toegevoegd. "Kinderen hebben een unieke relatie met hun uitrusting," zegt Nike Internationalist Mujer Trout. "Uiteraard denk je aan jonge kinderen die deze schoenplaat gaan dragen en ze er goed uit laten zien, en nog belangrijker, zorg ervoor dat ze zich goed voelen. Nike staat me toe om te veranderen wat ik doe en daarmee kan ik een schoenplaat maken die jonge spelers hopelijk graag dragen. ”
Daarom bijt de man die misschien wel de beste honkbal ooit is, niet meer op zijn lip bijt bij het Nike Air Max 270 Mujer ontwerpen van zijn kenmerkende klamp. Hij heeft nog een paar dingen te zeggen.
Toekomstige silhouetten met Nike Joyride, specifiek afgestemd op hun unieke doeleinden, zijn onder meer de Nike Joyride NSW, Nike Joyride NSW Nike Air Max 720 Womens Setter (die debuteerde tijdens Matthew Williams 'SS20 ALYX-show op Paris Fashion Week), de exclusieve Nike Joyride NSW Optik voor dames en de Nike Joyride Kids Nova, speciaal ontworpen voor de behoeften van jonge atleten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Powered by phpBB and Andrew Charron
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum