Dit is een demo van een BB Forum.
maar sommige mensen zij

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 16 Apr 2019
Berichten: 256

BerichtGeplaatst: 23-09-2019 07:29:22    Onderwerp: maar sommige mensen zij Reageren met citaat
2019 - Nike werkt samen met de International Girl Crew (IGC), een wereldwijd collectief van zes vrouwen over verschillende creatieve velden, om drie Nike By You Air Max-paletten te ontwerpen - voor de Air Max 90, Air Max 95 en Air Max 97 - ge?nspireerd door de wereldwijde reizen van de groep. Colorway-opties vari?ren van bemost groen en grijs van de Schotse hooglanden tot rijke purples en greens van fruitkraampjes in Nike Air Max 720 Femme Mexico City tot de zandige bollen gemaakt door bubbelkrabben op de Nike Roshe Run Dámské stranden in Koh Lipe, Thailand. Maatwerk strekt zich uit tot unieke materialen en afwerkingen met de keuze van klassieke Nike-branding of het IGC-logo. 2019 - Aas-werper CC Sabathia gaat na het honkbalseizoen 2019-20 met pensioen - en net zoals hij tijdens zijn legendarische carrière heeft gedaan, sluit hij het reguliere seizoen dat de Jumpman op zijn schoenplaatjes vertegenwoordigt. Bekijk de Jordan-merk PE's die hij aan het einde van zijn jaar draagt: deze Air Jordan III PE-schoenplaat heeft het klassieke marineblauw olifantsprint spatbord en hielkap over een marine-bovenwerk. Sabathia droeg de klamp tijdens een uitwedstrijd tegen de Detroit Tigers. Sabathia droeg deze kikkers, die in het scharlaken van zijn middelbare schoolteam uit Vallejo, Californi?, tijdens een wedstrijd tegen de Los Angeles Dodgers. De Air Nike Air Max 97 Damen Jordan III PE Cleat Nike Air Max 90 Womens Pink Vallejo is gemaakt met een faux-wol bovenmateriaal ge?nspireerd op een brievenbesteller, en heeft het nummerplaatje van de Nike Air Max 95 Womens werper op de hiel en geeft ook belangrijke coaches en volwassen figuren uit zijn leven weer. 2019 - De eerste in een wekelijkse lijn pregame schoenplaatjes voor Odell Beckham Jr., ge?nspireerd door zijn favoriete Nike-schoenen, neemt deze speciale uitvoering van de Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat vanaf 2011 een iconisch kleurenschema over.
De schoenplaat verschijnt tijdens het pregame van de thuiswedstrijd van Cleveland Browns op 8 september tegen de Tennessee Titans.2019 - De exclusieve Jordan Air Latitude 720 LX voor dames met Swarovski?-kristallen wordt geleverd in een rood onderlichaam en schijnt fel met de toepassing van 1.000+ dubbel afgewerkte kristallen geplaatst op de door Air Jordan Nike Air Max 95 Mujer VIII ge?nspireerde riemen, die het Jordan Brand Flight Utility-silhouet verder ontwikkelen. Nike Air VaporMax Mujer Een eerste in zijn soort hangtag Adidas Ultra Boost Damen ontworpen met kristallen van draagt ??bij aan het verhoogde vakmanschap van de limited-edition stijl.2019 - Elk van de SK SK-trainers van Nike SK deelt een element van zijn persoonlijke verhaal, van reizen naar Marokko tot het opbouwen van een fanbase in Parijs - en de SK SHOX is geen uitzondering. Het heeft echter een meer transcendentale toon dan de drie eerdere Air Max-gebaseerde releases.
De SK SHOX gaat over het vinden van geloof in grenzeloze kansen. In 2018 kreeg Skepta een leiderschap in de thuisstaat Ogun van zijn ouders in Nigeria. Nigeriaanse hoofdschepen worden gegeven als erkenning voor een positieve bijdrage aan het welzijn van de gemeenschap. "Het deed me beseffen dat iedereen een leider zou Nike Air VaporMax Womens kunnen zijn, maar sommige mensen zijn grootgebracht zonder te denken dat ze dat kunnen," zegt hij.
Het ontwerp van de schoen Adidas Ultra Boost Damen breidt deze gedachte uit in de samenvatting. Het bevat elementen van Skepta's Nigeriaanse erfgoed om zijn familiale respect te delen. "Ik ben er trots op dat ik mijn achternaam ken, en ik weet waar ik vandaan kom en mijn beide ouders zijn Nigeriaans", zegt hij. "Het ging erom Nike naar Nigeria te brengen en de kinderen de energie te laten weten."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Powered by phpBB and Andrew Charron
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum