Dit is een demo van een BB Forum.
skor v?xer upp och tror inte at

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 16 Apr 2019
Berichten: 256

BerichtGeplaatst: 23-09-2019 07:34:18    Onderwerp: skor v?xer upp och tror inte at Reageren met citaat
2019 - Nike samarbetar med International Girl Crew (IGC), ett globalt kollektiv med sex kvinnor ?ver olika kreativa omr?den, f?r att designa tre Nike By You Air Max-paletter - f?r Air Max 90, Air Max 95 och Air Max 97 - inspirerade av gruppens v?rldsomfattande resor. Colorway-alternativ str?cker sig fr?n mossiga gr?na och gr?a Adidas Superstar Femme skotska h?gl?nderna till rika lila och gr?na fr?n fruktst?llningar i Mexico City till de sandiga sf?rerna gjorda av bubbelskrabbor p? str?nderna i Koh Lipe, Thailand. Anpassningen str?cker sig till Adidas Ultra Boost Dames unika material och avslutas med valet av klassiskt Nike-m?rke eller IGC-logotypen. 2019 - Ace-pitcher CC Sabathia kommer att g? i pension efter basbils?songen 2019-20 - och precis som han har gjort under sin storiga karri?r kommer han Nike Air VaporMax Mujer att st?nga den ordinarie s?songen som representerar Jumpman p? sina klockor. Kolla in de m?rken PE Jordan som han b?r f?r att avsluta sitt ?r: Denna Air Jordan III PE Cleat har den klassiska marin elefanttryckslam och h?lb?nk ?ver en marin?vre. Sabathia bar kl?dseln under en bortematch mot Detroit Tigers. Sabathia tog bort dessa kl?der, som kommer i skarlet fr?n hans gymnasiet fr?n Vallejo, Kalifornien, Nike Air Max 97 Dámské under ett spel mot Los Angeles Dodgers. Air Jordan III PE Cleat Vallejo ?r skapad med ett ?vre ullmaterial i fauxull, inspirerat av en brevmannsjacka, och har k?nsnummerdekal p? h?len och listar ocks?Adidas Ultra Boost Damen viktiga www.marioverta.it bussar och vuxna figurer fr?n hans liv.2019 - Den f?rsta i en rad veckovis pregame cleats f?r Odell Beckham Jr., inspirerad av hans favorit Nike-skor, denna speciella version av Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat tar p? sig ett ikoniskt f?rgschema fr?n 2011.
Cleat kommer att visas under f?rnamnet f?r Cleveland Browns 8-hemmamatch mot Tennessee Titans.2019 - Kvinnors exklusiva Jordan Air Latitude 720 LX med Swarovski?-kristaller kommer i en ?versv?mmad r?d ?verdel och lyser ljust med till?mpningen av 1 000+ dubbla f?rdiga kristaller placerade p? Air Jordan VIII-inspirerade remmar, vilket utvecklar Jordan Brand Nike M2k Tekno Damen Flight Utility-silhuetten ytterligare. En f?rstklassig hangtag designad med kristaller fr?n l?gger till det f?rh?jda hantverket av den begr?nsade upplagan stil.2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar ett Nike Air VaporMax Womens inslag i hans personliga historia, fr?n resor till Marocko till byggande av en fanbas i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det f?rl?nger emellertid en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna.
SK SHOX handlar om att hitta tro p? gr?nsl?sa m?jligheter. ?r 2018 tilldelades Skepta ordf?rande i sina f?r?ldrarnas hemstat Ogun i Nigeria. Nigerianska ordf?randeskap ges i erk?nnande av ett positivt bidrag till gemenskapens v?lbefinnande. ”Det fick mig att inse att vem som helst kunde vara chef, men vissa m?nniskor v?xer upp och tror inte att de kan,” s?ger han.
Skos design utvidgar denna Nike Internationalist Damen tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans familj?ra respekt. "Jag ?r stolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," Nike Air Max 270 Donnes?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BB Forum demo // Test forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Powered by phpBB and Andrew Charron
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum